welcome


Click here for Myspace Layouts

Saturday, November 9, 2013

Ssup?

Hello guys! Lamanya tak update blog ni. Haih. Too many stories actually. Pertama sekali, terima kasih kepada yang support aku masa aku sakit ((sepanjang trial SPM)). Aku doakan semoga korang bahagia. Terima kasih Allah kerana Engkau tak pernah lupa pada aku, dan selalu mendengar doaku. Especially thanks to my parents & also my lil sis puteri, sebab buat aku bahagia :') And yaa, not to forget, Pyka, Fatin Amira & Fazilah, kawan-kawan menggila dekat kelas. Thankyou sebab selama ni korang tak jemu berada di samping aku. Cewah macam hape je bagi speech, kononnya xD Hm the best moment sepanjang aku tak update blog is I had a great birthday for this year. Act, tak sangka yang dorang nak sambut birthday tu, oh yaaa, yang plan semua ni was Puteri & Amir. Lols thanks a lot for the surprise! Best day ever :) Panjang lebar ek cerita aku ni? Hahah kesah? Okay mari kita skip sikit. Hehehee! & 6 Nov was the first day of SPM. Boleh tahan susah -.- Tolong aku, Ya Allah :') Next paper will be on 13 & 14 Nov which is Sejarah. Damn, creepy huh? Dahlah tahun ni WAJIB LULUS. Semoga urusanku dipermudahkan. Amin. Okay, gtg lah. Tata. See ya after SPM! Doakan kejayaan saya hehe :*
Love, Nana.

Terima kasih kerana membaca.